, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

30 ringgit MELAYANG..PAK GAD UiTM mmg stylo lah....

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

30 ringgit MELAYANG..PAK GAD UiTM mmg stylo lah....



memg marang prapu kepunden prang sekeper pnya pak gad....sblm nie mmg aku ok ja dgn gad2 nie...tp mlm nie aku tersgt la gram....cam nk hmpuk2 kpla dia kat batu je....taw nape???aku kna sman dgn de...ska hati je...baru mggu ke2 start study dah kne...adoyai...ptut la UiTM kaya...ari2 beribu2 income masuk hasil saman dorang tue...citenye camnie...aku letak  moto kat parking blkg kolej...moto aku xlekat lg stiker UiTM...yela,aku bawu je bwk moto tue..xcmpat lg nk apply stiker....ttbe kne saman plk..msa aku nk g meerg tdi nengok2 surat saman ada dalm raga motor...maw xbengang dgn spesies pak gad nie...xpasal2 je pulus aku melayang 30 rggt..ntah pape saman mahal2...student je pn....bengong je...ckap nk bgi student senang tp mnyusahkn je...bt pak2 gad...aku xmarah dgn smua pak gad...tp aku mrh dgn pak gad yg saman aku tue n yg ska saman2 org......pulun je lbh....dah ska sgt saman2 apply r jadi polis trafik...jpj ke..arrghhhhh...aku xpuas hati....xnk bayar...lantak la ape nk jadi....aku xsalah pn....lain r klw aku dah setahun bwk motor xde stiker...nie baru je aku bwk msuk dah kne saman....tah pape....tp yg plg xbeznye...wlw mcmne aku bengang sklipun...saman tue ttp ade jgk..xleh nk kensel dah.....blah dlu r...lgi byk aku taip...lagi meluap2 rsa bengang aku dgn sape yg saman aku tue....bye

p/s untuk gad:jgn sampai aku join genk benci pak gad kat facebook
nah sekian itu artikel postingan tentang 30 ringgit MELAYANG..PAK GAD UiTM mmg stylo lah.... semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update