, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

MAKAN BABI ITU HALAL!!.......

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

MAKAN BABI ITU HALAL!!.......


miss u all....dah 4 hari blog jie terbengkalai...dah 4 ari aku g kem...4 ari dah kna lanyak...4 ari dah knarekrut...but dont wirry...dlm kpala aku mch byk bnda2 yg aku nk cita..
.
ok first aku nk mnx maaf pada sesapa yg sggah cni n tgglkn komen tapi aku xreply...insyaAllah aku akan reply slow2...
.
ok berbalik pada cita kem aku tue....sgt2 la menarik ...wlwpon sgt penat tapi input yg kmi dapat sgt berguna....most of the activity adalah cara2 ikhtiar hidup dalam hutan tanpa ada makanan dan tempat tggal yg disediakan...smuanya kna buat sendiri....so...lepas nie aku akan cita one by one tips2 kepada anda semua so that klw ada antara kita yg sesat dalam hutan xde la mati trus..kita still boleh survive...mch boleh hidup ...itu lah pentingnya ilmu=)...even cik bi pon leh je mkn klw dah darurat sgt...tett....
.
entry hari  nie sgt2 pendek...sebab aku sgt2 penat n rasa sgt3 ngntuk n nk tdo nie...so stay gtuned here ok...see u=)

****=( visitor kurang banyaknya=(((((((
nah sekian itu artikel postingan tentang MAKAN BABI ITU HALAL!!....... semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update