, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

kesan apabila blog anda tiada entry @ post!!

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

kesan apabila blog anda tiada entry @ post!!


kepada blogger2 yang inginkan unique visitor anda tinggi..pastikan korang buat seberapa banyak entry dalam sehari....5,6,7 or 10....taw x apa rahsia kejayaan redmummy???dia buat banyak post dalam sehari....boleh dapatkan tentang maklumat pasal redmummy n tips dari dia di SINI ...penting untuk u allz buat banyk post dalam sehari...terutama kepada bogger2 yang baru seperti aku...kalaw setakat satu hari 1 post ...mmg cn4m la xde spe nk jenguk blog korang....
.
.
ok aku xnk cakap banyk sbb lagi banyk cakap lagi banyak clap...aku nk tunjukkan bukti ,kesan jika anda tggalkan blog anda...smggu dua pown dah cukup...actually aku kurang berblogging 2mggu lepas...kesannya...fuhh...merudum teruk!!!look at this
visitor ke blog aku menjunam teruk....waaaa!!!!!

n one more thing...bila kita tggal blog kita...then lepas tue bila on balik....mct jadi blur....xde idea nk update ape ....berjm depan laptop pown still blur xtaw pape....so...elakkan tggal blog anda terlalu lama.,..pastikan kita buat seberpa banyak post dalam sehari...aku pown sedang mencuba wlwpon masih xde idea...kejayaan terletak pada kerajinan!!=)..

nah sekian itu artikel postingan tentang kesan apabila blog anda tiada entry @ post!! semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update