, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Maaf Kepada Pengguna CBOX!!

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Maaf Kepada Pengguna CBOX!!



ok hari nie aku nak mendedahkan perangai buruk aku...hahaha...ntah2 pasnie xde orang nak datang sini dah....ok2...aku cuma nak minta maaf kepada blogger yang menggunakan shoutbox CBOX 



sebenarnya kalau aku blogwalking ke blog yang guna CBOX  ,aku jarang akan tinggalkan jejak n komen....tau tak sebab apa???sebabnya CBOX  ni bila nak shout ja kena isi balik profile ....susah der...kalau SHOUTMIX senang....dia mmg auto fill....tak payah nak isi2 banyak2 kali....sekali je pastue dia dah auto fill....


nak bagitahu yang tu je..haha....sorry k...


pihak CBOX  tolong jangan saman aku kalau ada blogger yang tukar pakai SHOUTMIX lepas baca entry nie...hahaha


     nah sekian itu artikel postingan tentang Maaf Kepada Pengguna CBOX!! semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update