, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

TiPS!! Dilema Follower Beribu Tapi Visitor Ciput..kenapa???

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

TiPS!! Dilema Follower Beribu Tapi Visitor Ciput..kenapa???


selamat bersahur semua....rasanya lama aku tak buat entry tips2 mcm nie...yela...sapa la aku kn nak bagi tips2 ...aku pon xseberapa...blogger biasa ja...xmacam mereka2 yang lebih hebat tue....


hari ni nak bagi tips...tentang follower....ok fine jgn kutuk...follower aku tak ramai.=)..


persoalannya....

  1. bergunakah follower ramai??
  2. kalau tak ramai follower xpopular kah>?
  3. kalau follower tak ramai entry kita orang tak baca ka??
persoalan persoalan macam nie mesti selalu buat kita lebih bersemangat untuk tarik lebih ramai follower kn??most of bloggerz2 especially the new one...berlumba2 untuk tarik orang ramai follow blog mereka...sesetengah berpendapat kalau follower ramai..maknanya dia blogger yang famous....

mungkin sesetengah blogger x setuju dgn aku...but bagi aku...follower ramai2 xpenting pon kalau setakat follow je..n that is the last time dia datang blog kita...ada sesetengah blogger...tgk follower beribu riban...tapi entry mengarut2..yang online setiap kali cuma 1,2 orang je....lain pulak situasi dgn blogger2 yang betul2 ada idea bernas dan menarik...even follower baru berpuluh2...tapi visitor meletup gua cakap lu...

kenapa wujud situasi follower beribu tapi visitor sikit???

  1. sistem paksaan kepada blogger lain untuk follow...contoh ayat ..""saya dah follow..please follow balik"..."follow la saya..then saya akan follow awk balik"
  2. ada follower ramai...tapi blog bersawang xpernah hapdet...
  3. entry mengarut2....tau la blog ko ,ko pnya pasal nak buat apa..tapi kalau setakat potong kuku pon nak bagitau...amende???ada ka orang akan search kat Google..'blogger...dot3...potong kuku'...adehhhhh
  4. tajuk entry xmesra pengguna...ini sangat penting....jangan sesekali gunakan tajuk entry "entry 1"...."entry 2"...sapa la nak baca entry kau nnt

inisiatif unTuk bagItau kat orang kita dah follow.....cukup la setakat bisik di shoutbox n bagitau....saya dah follow awk....xperlu nak pksa or berharap dia akan follow kita balik....itu hak individu..hak masing2...


ok setakat tu ja tips hari nie....bye3
nah sekian itu artikel postingan tentang TiPS!! Dilema Follower Beribu Tapi Visitor Ciput..kenapa??? semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update