, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 3

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 3


wahhh rasanya dah lama entry part 1 dan kedua aku buat...tak sempat buat yang ke3 sebab buzzzyyyy exam ..tak sempat nak melayan bebudak yang selalu datang sinik..haha...ok hari nie kita sambung since dah ramai yang bertanya aku..'siapa nombor tiga tu'..yang banyak bertanya pulak budak2 UiTM Kedah jugak..deymmm...haha


ok terus bercerita dengan laju..tak de masa nak taip...ok aku bagitahu...tapi korang kena scroll bebanyak dulu..hahaha ..padan muka lu olang..wakakkaka....
.
..
.
.
.
..
.

.
.
.
.
..
.

.
.

.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.scrolll lagiiii =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahhahaa
.
.
.

.

.
.
wehhh aku ni jahat kn???
.
.
.
.
.
.

.

kisah ape..wahahhaaa
.
.
.
.
.

..
.


.



.
.
.
.
.
.
.



.
.

korang semua chat???
.

..
.
.
.




.


.

.
.
.
.

.
.
.
.
.

huh xmau jawap pulak org tanya..wuahahahaa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahahaha ok2 aku tak memain dah.
.

.
artis ketiga kelahiran ketiga ni sebenarnya bukan seorang penyanyi....dia seorang manusia....of kos la kan..dan dia jugak seorang rakyat malaysia...of kos lagi kn???(mesti korang rasa nak tampar aku kn..wahahaha..cepat la tampar...shaye shuke..hahahahahhaha)..pesal la aku gila ckit hari nie...


ok sitra yang dimaksudkan ialah..tau pe sitra???sitra ru perkataan ARTIS  yang diterbalikkan..saje nak bagi entry nie panjang..haha..


artis tu adalah....nie dia

kenal tak pak cik nie???haha
nengok lagiiii


siap ada nama lagik....tak kenal tak tahu la..haha

actually aku pon tak kenal sangat Jimmy Shanley nie...dia pengacara AF berapa pon aku tak tahu..haha/...korang tau kn???tanya ABG Nara kita mesti dia tahu nya..hihi

ok nak bagitau tu je sebenarnya sebab nak cukupkan syarat tiga part ..bagi yang baru baca entry ke 3 nie....korang boleh rujuk entry part 1 dan part 2 dibwah nie.....

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2


nah sekian itu artikel postingan tentang 3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 3 semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update