, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Miera Liyana Dedah Lagi. Nampak Habis

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Miera Liyana Dedah Lagi. Nampak Habis


aku rasa budak ni ada masalah la. lepas haritu dah timbulkan kontroversi dan dah dikritik dan dibenci , sekarang budak ni buat perangai lagi. Dia memang suka sangat ke tunjuk tunjuk nie?Mungkinkah Miera Liyana ni nak bikin panas dan suka di “canang” oleh wartawan supaya cepat popular. tapi sayang, popular dengan cara yang “kotor’ .

ini baju yang menimbulkan kontroversi pada permulaan

maklumat lanjut di ENTRY INI

dan ini fesyen terbaru yang surely akan menimbulkan ketidakselesaan orang ramai. Layan gambar ni.

Macammana orang tak marah. Yela. budak ni baru je habis SPM. Umur tu masih tak ada angka 2. Dah macam ini ruper. Macammana 3,4 tahun akan datang?lama lama sikit sikit terdedah. Last sekali habis semua terdedah tak ada apa dah. Tunjuk habis semua yang boleh ditunjuk.

Dan jawapan kepada baju yang dipakai pada kali ni adalah:

" Pada awalnya saya agak risau memakaikan baju ini tapi orang lain cakap okay, maka, okay lah kot"

boleh pulak  main ikut ikut cakap orang ek. kalau dah macam tu,cuba bogel, pastu orang cakap.”ok je” . so nak berbogel jugak la ek?

mungkin bila dah tersebar gambar yang bukan bukan nanti baru nak menyesal kot. Sekarang seronok lompat2 lagi . Bila dah terkena, baru nak nangis pastu puas nak nafikan. Padahal diri sendiri yang carik pasal.

nah sekian itu artikel postingan tentang Miera Liyana Dedah Lagi. Nampak Habis semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update