, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Air Kosong Boleh Basi Tak??

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Air Kosong Boleh Basi Tak??


pertanyaan dari Oshin Jati yang aku jumpa masa gathering haritu ..aku pun tak terfikir nak tanya soalan macam nie..kreatif betul si Oshin ni kan?haha

ehh air kosong boleh basi ke tak haa?tapi kalau ikut pengalaman setakat ni belum laggi la aku jumpa,but kalau air tu disimpan lama cuma akan berbau sikit and rasa dia macam tak best je la.

Ok ini teori kepala otak tak betul dari aku. Kalau ikutkan air sungai dan laut dari awal mula bumi ni wujud dah ada kan and sampai sekarang tak pernah basi. Then air hujan yang turun pun tak pernah rasa basi plak kan?So secara teorinya air kosong tak basi. haha

Macam nie punya entry pun ada ka?ok fine aku tak da idea dah , so mana yang aku rasa menarik otomatit la aku printscreen masuk ja and then terus buat entry

sila renungkan perbualan dibawah. Dialog berikut dicopy dari Group Kami Blogger Utagha. acehh awat ayat aku skema semacam?rasa macam nak tumbuk diri sendiri ja.

image

sorry kalau sesiapa yang kurang faham sebab kebanyakan dari ayat di atas adalah bahasa kedah piauuu punya…

nah sekian itu artikel postingan tentang Air Kosong Boleh Basi Tak?? semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update