, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Myvi Extreme 1.5L Keluaran Terbaru Perodua

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Myvi Extreme 1.5L Keluaran Terbaru Perodua


Myvi Baru!!

Perghhhh itu je aku nak cakap. giler mengancam. Ini yang buat aku terketar ketar nak beli keta nie. Kakak aku kalau tengok nie aku tak tahu la ,confirm dia nak yang nie pulak sebab baru baru ni dia cakap nak beli Myvi SE

Tengok dari depan, memang nampak macam kereta international, tak tahu la pulak kalau ini pun memang clone dari kereta negara luar macam Myvi and Alza

Dengan kuasa 1.5 litre surely lepas ni atas highway memang melayang la kereta nie. Lane kanan je la. Selalu pun kalau atas highway memang myvi berdesup laju. Cam jet dah aku nengok.

apa pun ,kita tunggu la bila kereta nie akan keluar nanti. Maybe bulan April 2011 nanti .

pic credit to: Izamir Ridzwan

nah sekian itu artikel postingan tentang Myvi Extreme 1.5L Keluaran Terbaru Perodua semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update