, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Header Free Untuk Blogger

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Header Free Untuk Blogger


UPDATED : TEMPAHAN HEADER DITUTUP BUAT SEMENTARA WAKTU!!SEKIAN


semua yang dibawah ni adalah antara koleksi koleksi header yang dah aku buat untuk beberapa orang blogger secara free of charge. Buat masa sekarang, rasa macam malas aku nak amik duit lagi. Tengok ramai jugak blogger blogger lain yang dah mula ambil tempahan untuk buat header. tapi aku rasa aku belum layak lagi untuk amik duit sebab tak elok pun semua yang aku buat nie. Sekadar suka suka dan masih belajar guna photoshop.

untuk blog schoolmate aku masa sekolah menengah dulu.

dan ini satu lagi

dan ini pulak header yang aku buat untuk OshinLove

oshinloveblog
dan header sementara aku sebab nak tukar design blog
dan ini yang aku buat untuk Izamir Ridzwan semalam
HEADER
dan satu lagi untuk blog JomLepakzz. Sorry untuk owner Jomlepakzz sebab masa buat ni aku tak da idea . So mana aku jumpa, semua aku hentam masuk.haha. nanti la aku buat lain ek bro.
Jom Lepakzz
haha semua buruk kan?memang tak patut aku amik duit. kalau nak amik tempahan , buat duit, kena la betul betul elok dulu. Mungkin masa masa akan datang akan di caj. hehe. Money is not everything, but everything need money isn’it?

So ada sesiapa yang berminat untuk  buat header?Sila komen . Buat masa sekarang free of charge,(bulan 4 aku baik sikit)acece.. but aku tak janji akan siap cepat. Sebab final exam dah dekat . Nak kena fokus sikit sebab aku dah sem last dah. Kena pulun lebih sikit. kalau ada sesiapa yang nak header free, boleh email detail2 header dan gambar semua,but header yang cuma word simple macam nie dan tak libatkan gambar gambar akan diberi keutamaan sebab lebih mudah dan cepat.yang nak kena crop2 gamabr amik masa sikit.Bila dah email semua detail, tinggalkan komen kat sini. Kalau nak promote kat kengkawan pun boleh. Dan nak bagitahu sekali lagi. AKU TAK JAMIN BOLEH SIAP CEPAT sebab aku cuma buat bila ada kelapangan dan aku dah bosan tahap gaban. hehe

nah sekian itu artikel postingan tentang Header Free Untuk Blogger semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update