, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Tukar Template Atau Tidak?Pendapat Blogger Diperlukan

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Tukar Template Atau Tidak?Pendapat Blogger Diperlukan


UPDATED : Maaf sebab post ini yg pagi tadi tak dapat masuk testing site blog tu pasal aku ter'private' blog plak. bengong gak aku ni kadang kadang. So kali ni dah boleh  masuk dah. So baca balik ek entry nie.ahahaha

Kali ni memerlukan pendapat dan idea dari semua blogger2 sekelian alam sekalian. Aku bercadang untuk tukar mood dan selera. mDah lama rasanya aku guna template blog ni. Tetiba rasa nak tukar kepada design yang baru untuk dapatkan mood. Testing site untuk design dah ada. So nak mintak pendapat korang untuk komen apa yang patut sebelum aku buat keputusan untuk bertukar ke design blog yang baru

ini header yang aku akan guna buat sementara waktu . baru buat 5minit lepas..


klik pada pic untuk  pixel yang lebih besar.
cincai je. nanti buat lain. Sementara waktu ja.
dan ini testing site untuk design blog tu.




abaikan gadis cantik dalam blog tu ok. Itu ada projek antara aku dgn dia. ahaha. actually tu testing site projek kami. Tapi aku pinjam sat sebab malas nak buat blog lain.

Kalau ada apa2 komen , sila2 kan la ek. Sangat memerlukan komen anda yang bernas tu. TQ=)

dan kalau la jadi aku tukar template, so bloglist pun akan dirombak la. Then sesiapa yang komen disini , automatik aku akan masukkan dalam bloglist aku. DEAL?haha


Still wondering , perlu tukar ke tidak.hurm~
nah sekian itu artikel postingan tentang Tukar Template Atau Tidak?Pendapat Blogger Diperlukan semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update