, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

EDISI JEJAK FRESH BLOG!!♥ kasih suci ♥!!

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

EDISI JEJAK FRESH BLOG!!♥ kasih suci ♥!!


ok...pada kali nie aku akn buat edisi jejak FRESH BLOG..term sendiri yang aku reka.....kenapa aku xguna blogger newbie??xmaw la..aku lebih selesa pggil blogger fresh..sbb bila kita fresh kita akn segar dan boleh kluarkan lbh byk input berguna..klw newbie tue mksudnya  "slang term for a newcomer or somebody inexperienced in any profession or activity"inexperienced??xla...smua blogger2 nie ada pngalaman hidup masing2,,,smua blogger adlh orang yg hebat=)..aku taw aku pown blogger baru ...tapi xsalah kn kita sama2 naikkan kawan2 kita punya blog...naikkan trafik...
.
ok blogger bertuah pertama adalah ......................

blogger ♥ kasih suci ♥

aku sgt tertarik dengn nick name blog nie...melambangkan kasih dan syg...kesucian kasih seseorang...yang pastinya...blogger nie mct seorang yg penyayang=)

...sebuah blog yang baru dibuat tahun nie...awal tahun...bulan 2 macam tue..klw ikutkan blog kasih suci nie...entry pertama adlah aku pasrah...

ok..komen aku buat blog nie....
  1.  klw boleh wat header sendiri...itu menunjukkan identiti kita sendiri=)
  2. kalaw boleh letak poll tue dibawah pn xpe...tapi klw penting bagi kasih suci..xpe la..kekalkan...but my recommendation is kebawahkan n utamakan yg lebih penting di atas=)
  3. shoutbox tue ke ataskan sedikit...sbb shoutbox sgt penting..=)klik tips shoutbox...ada cerita pasal shoutbox...
  4. klw ikut sy...better widget follower dengan shoubox tue dekatkan...atas bawah pn xpe...sbb lepas follow selalunya visitor akan tinggalkan mesej untuk bagitaw dia da follow=)...so menyenangkan visitor ...xpayah scroll2 dah
  5. template terlalu kecil...banyak lagi ruang di kiri dan kanan...manfaatkan...klw nk lebih ok...guna template 3 column=)ataw template 2 column yg lebar.
itu je pendapat yg boleh diberi...overall blog nie sgt2 bes=)rajin2 la berkunjung ke sana...


**so kepada sesape yg freshy..n rasa nk di terjah oleh aku yg freshy jgk nie...senang je...tggalkan komen ..follow my blog ..jgn lupa link back my blog=)n tggalkan link anda=)
nah sekian itu artikel postingan tentang EDISI JEJAK FRESH BLOG!!♥ kasih suci ♥!! semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update