, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

TEGURAN BERBISA KEPADA BLOGGER2 POPULAR!!

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

TEGURAN BERBISA KEPADA BLOGGER2 POPULAR!!


follower aku baru je mencapai 200...sikit je kan???xpe la...aku xksah...yg pntg niat aku berbloging bukan sbb nk kejar populariti...bukan nk kejar duit...klw ada semua tu..kira rezeki Tuhan untuk aku ...aku cuma nk luahkan apa yg aku rasa n berkongsi apa yg aku rsa bgus untuk orang lain taw...200 xbermakna apa2 tnpa anda semua follower2 aku...thanx smua sbb sudi follow aku...
.
ok hari nie aku nak mendedahkan sesuatu...mybe ini cuma pandangan peribadi aku  ..aku xtaw la...tapi kn...korang perasan x..ada sesetengah blogger yg dah capai tahap blogger glamor,dia mula lupa diri...bila ada follower beribu2..dia mula nk berlagak...bila entry yg dia buat dah ada komen berpuluh malah beratus...dia mula rasa besar??
.
kalw dulu masa mula2 ,masa xglamor..buat entry pown orang xbaca..kalut la dia ke blog orang lain promotkan blog dia...tggalkan komen so that nnt org akan ke blog dia jgk..tapi bila dah glamor...buat2 sibuk..nk jguk blog newbie pn xnk...nk tggalkan komen kat blog newbie..haqam..sibuk katanya...ape la yg sbuk sgt??klw dulu mula2 xpernah pn bagi alasan sibuk...bila dah besar..mula la cakap dalam diri dia."aku dah popular..perlu ke aku visit blog orang lain untuk tarik smua tue masuk blog aku??"
.
dari apa yg aku lihat n perhatikan dan buat kajian...blogger2 yang baru @ newbie nie sgt2 heppy klw ada blogger2 popular yg singgah n tggalkan komen or kta2 smangat untuk blog tue...at least smgt dia untuk berblogging akan terus ada sbb dpt perhatian dari ""orang2 atas""..tak ke bagus macam tue??


sesetengah blogger perasan popular pulak,klw nk komen...mct kna komen kat blog popular jugak..baru ada standard ktanya..tolong la...kita semua bermula dari bawah...tak perlu nak rasa besar..mentang2 la klw dia xvisit blog orang pown,trafik dia ttp tggi..@#%$#@


ok la..aku xmaw cakap banyak sebab makin byk kita cakap makin byk salahnya nnt...entry ini bukan entry xpuas hari...ini sekadar renungan untuk kita semua ..semua blogger2 seperti satu family..kita kna sokong satu sama lain...berusaha bantu hali keluarga kita sendiri untuk naik...bukan menjatuhkan dia...and the last thing is...bukan smua blogger2 yg popular tue berlagak..bagi aku..aku sgt admire dengan bro ERYQAZZ sbb dia adalah seorang blogger yang kreatif n sgt2 baik...aku yakin...tak lama lagi bro eryqazz nie akan jadi blogger yg sgt2 dikenali...


kepada sesape yg baca entry nie dan terasa hati...jgn marah aku krana klw anda terasa..bermakna anda pernh buat benda yg aku sebutkan tadi...jangan pulak cakap aku nie cakap je pandai..aku cuma nk menegur wlwpon ak taw aku nie xhebat...xramai follower...xde pengaruh...tapi suara dari bawah juga perlu didengar...bukan suara dari atas je betul!!am i right??
. nah sekian itu artikel postingan tentang TEGURAN BERBISA KEPADA BLOGGER2 POPULAR!! semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update