, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

UCAPAN BUAT SAHABAT!!

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

UCAPAN BUAT SAHABAT!!


ENTRY KE6 UNTUK HARI NIE


sekarang nie aku rasa lega n heppy sgt...alhamdulillah...orang cakap air dicincang xakan putus...n aku percaya dengn pepatah tue...
.
semalam aku ada salah faham...dengan kawn aku yg pling rapat...kawan tempat aku luahkn segala masalah aku...kawan yg aku dah anggp macam adik beradik aku sendiri...kami xpernah bergaduh...kami xpernh bermasam muka...kmi  xpernah ada krisis wlwpon sikit...tapi ntah sbb apa...ttba petang smalam...dia salah faham...slh aku jgk sbb terkasar sikit dengan dia ...aku pown xtw camne aku leh terkasar dgn dia sdgkan aku taw...dia seorang yg sensitif...

tapi tue smalam...hari nie...kmi dah berbaik...alhmdulillah...aku xmaw sebut nma dia...smua orang xtaw kami kawan baik....biarlah tue jadi rahsia antara kami...tuhan je yg taw...

pepown klw kwn aku bace entry nie...aku nk gtw yg aku mnx maaf sgt atas apa yg dah jadi...insyaAllah smua nie akan buat persahabtan kita lebih rapat...AKU SYG HANG WEH!!
nah sekian itu artikel postingan tentang UCAPAN BUAT SAHABAT!! semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update