, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Video Serangan Gathering ABU (Asal Bukan UMNO)

Sponsored

usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar

Video Serangan Gathering ABU (Asal Bukan UMNO)


Video serangan gathering ABU

Walaupun aku orang Melayu dan for sure aku akan sokong orang bangsa aku sendiri, tapi aku sendiri rasa malu dengan bangsa aku sendiri yang buat hal sampai macam ni. Even Indian community dalam ni pun masih beradab. Aku pun tak faham apasal brader gemuk tu nak buat kuat bajet otai sangat. Siapa dia? Kalau pun perhimpunan ni adalah perhimpunan haram, panggil saja Polis. Tak payah nak kerah mat rempit kampung ikut nak buat kacau sampai macam ni. Kalau dah masuk Youtube, kan ke jadi lain orang fikir. Memalukan dan boleh buat isu racist jadi lebih teruk dinegara ni.

Susah betul kalau ada brader brader gemuk bajet kuat ni. Dulu nak ludah orang

Video: Pemuda UMNO Nak Ludah Mahasiswa Turun Bendera Najib Di Putrajaya

sekarang main baling baling kerusi pulak. BUAT MALU ja..

Brader samseng dan brader ludah~~ kenapa macam sama ja? haha

Budak budak muda tu sebenarnya, bukan nak sangat ambil tau pasal politik bagai ni.Budak budak tu semua nak seronok ja . Jiwa muda memang suka kalau benda benda macam ni. Aku rasa, kalau ada sorang dua gengster India dalam majlis ni, memang teruk gemok ni kena. Dan difahamkan, kejadian ni jadi semasa penduduk lain sedang bersolat. So memang tak ada orang sangat la kan yang nak datang tolong.

Sekarang ni macam ada undang undang baru. Ugut dalam facebook kena tahan. Macam video atas ni tak pe la pulak ek? Rujuk : Penuntut Wanita IPTS Ditahan Ugut Bunuh Najib, Wajar Atau Tidak?

nah sekian itu artikel postingan tentang Video Serangan Gathering ABU (Asal Bukan UMNO) semoga sharepaste dapat memberikan tebaik untuk anda , jangan lupa ada yang terkait tuh di bawah ini dan ada juga yang musti kamu baca lewat daftar isinya ^_^

Sponsored
usahaberhasil.com, bisnis internet sukses, uang, rupiah, dollar
Copyright 2012. All rights reserved. Check PageRank
Present by kackdir mata-update